Feeds:
Innlegg
Kommentarer

Archive for 6. februar 2007

Julefrustrasjon i februar

Jeg innrømmer det. Jeg har ikke klart å pakke bort all julepynten enda. Ikke fordi jeg er så glad i julepynt, men rett og slett fordi det er litt lett å overse den. I dag var jeg atter en gang morgengretten, og denne dialogen utspant seg i hjemmet.

Mannen: Eg pakker julepynten nedi denne eska her, eg.

Jeg: Ikkje pokker om du gjør, eg skal ha julepynten i samme eske som resten av julepynten. Ikkje søren om eg går og leter livskiten ut av meg etter julepynten til jul igjen.

Mannen: Det gjorde du ikkje i fjor heller.

Jeg: Ha, ke tror du eg brukte alle de timene på loftet til, hæ?

Mannen: Ja, men eg la juletrepynten i samme eske som juletreet.

Jeg: Ja, så hent den da!

Mannen: Eg skal faen meg hente tre og julepynt. Så skal eg sette opp juletreet og pynte det igjen, slik at du kan få rydde det på plass akkurat slik det passer deg!

Jeg: Du, om vi får lov til å komme å se på den hunden i dag, skal vi det da? Ha en litt sånn koselig dag i lag?

Read Full Post »