Feeds:
Innlegg
Kommentarer

Archive for 28. mars 2007

Beskyttet: Piknik

Dette innholdet er passordbeskyttet. For å vise det, vennligst skriv inn passordet nedenfor:

Read Full Post »

Mammaglede

Hun er så fin når hun tripper bortover gaten. Det er som om hun eier hele verden. Verden er til for henne, og kun henne.
Hun er så deilig når hun har ansiktet og hendene full av rester av den fortærte iskremen. Når hun bryter ut i verdens mest lykkelige smil. Fordi hun er lykkelig, og kun det.
Hun er så god når hun forteller meg om alt hun elsker, og hun gjør meg så lykkelig når hun sier at hun elsker meg. Hun er så fantastisk de dagene jeg kommer sent hjem fra skolen, og hun springer meg i møte med åpne armer, og klemmer meg slik at jeg ikke kan holde balansen, og vi begge ramler rundt på gulvet og ler.
Hun gjør meg så stolt når hun viser hvor bestemt hun er. Når jeg virkelig må forhandle meg frem til en løsning vi begge kan være fornøyd med.
Hun er ubeskrivelig når hun ligger i sengen sin om kveldene og synger sanger som jeg ikke kan, rett og slett fordi hun dikter de opp der og da. Hun er enda søtere når hun krever at jeg skal synge de etterpå, og blir oppgitt når jeg ikke klarer det.

Jeg er så heldig. Så utrolig heldig.

Read Full Post »